Snöig helg ! (a)

Det har varit mysigt väder i helgen :) Massa snö ! :D  Och jag har varit hos pappa, & där är de mke mer snö ^^
Slänger upp bilder :)



I lördags morron så kom Ida & väckte mig och sa att det va as mycke snö :D
jag vakna me ryck & kolla upp genom fönstret :) hahah xd
Så här såg det ut :) mysigt (a)

Busungarna :')



miniatyrer

natuuur ! :')


Hahah , min och Idas snögubbar 8D erkänn snygga ? ;)
min är gubben & idas gumman ;)
fast min snögubbe välte sen på kvällen! Buhu! :(


Ida & snyggingarna! (y)


hahah, jansson va cepe
hon våldtog idag snögumma hela tin & lekte med moroten x)
min snögubbe strunta hon i ;) & ida blev as sur !xd

När man talar om cepe katten så får jag slänga upp ett college på hon :)<3




Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback