Ronja Hissar & Dissar ;

höhö, har gjort en hiss & diss lista ;)



Andra Avenyn - asså den bästa serien ever !  haha , ja det är jobbigt med alla problem som det är, & kommer ny hela tin ;p  men den är fortfarande bra (a)  Jag började kolla på den igen för några veckor sen, har alltid kollat innan, men hade glömt att den börjat o så :)  & massa nya problem man inte visste om xd  
+ den kommer ikväll! :D

Vinter & Jul - längtar verkligen till julen ! Det är ju för mysigt med alla ljus & pynt & röda färger (a)
Och det är ju as fint i nordstan när det är pyntat & så, så det längtar man till :)
fattas ju bara den där snön när den nu kommer ;)

Spotify - Jag har haft spotify ett tag nu, men aja får säga att det är riktigt bra !  Slippa hålla på att ladda ner o massa för att lyssna på datan. elr söka på bl.a youtube ;)  Klart jobbigt med reklamen, men det är värt! (y)

Mitt hår - haha, självförtroende för håret ja :) men det börjar bi/är långt igen & topparna är bättre (a) men ibland vill det ju se ut som det vill också :p   dock gillar jag inte nya färg utväxten -.-


Läxor & prov - asså jag dissar och skiter i o göra dom, men det är ju så booring -.- & just nu mke o göra.
men pluggar så gått det går ;)

Mina naglar - petiga jag. men mina naglar är fula nu -.-  de får växa :)


Vädret -
jag hatar regnet ! regnar ju fan hela tiden, och blåser en del.  Vill att det ska snöa ^^




kom inte på så mke mer ;D


Kommentarer
emmadenbästa (H)

juuuuuuuul på liseberg ! fuck va ja längtar tills det e snö ,så fucking gullit på lisse då !(AA)<3



2009-11-25 @ 19:41:40
mig

jaa !:D det längtar man efter :D<3



2009-11-25 @ 19:54:11




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback