Sanningar..

18 små sanningar om mig:

1. Mitt hela namn är Ronja Laila Therese Gustafsson Tuores
2. Jag älskar att ta kort!
3. Jag älskar mina vänner, det betyder sjukt mkt.
4. Är för det mesta alltid glad.
5. Kan vara lättsårad, men visar det sällan
6. Jag gillar djur väldigt mycket
7. skulle gärna vilja spendera mer tid till hästarna, men hinner inte & har inte råd själv
8. Jag kan ibland bli kär lätt.
9. Jag älskar musik
10. Jag spelar lite piano & vill lära mig gitarr
11. jag är sällan rädd i mörker
12. kan vara lättskrämd
13. jag började gymnastik när jag var fem, och gick i 6år
14. jag har 6 syskon, inte helsyskon alla
15. jag har ingen allergi elr nått
16. jag bor hos mamma i kungälv & pappa i romelanda 
17. jag har alltid haft långt hår
18. Jag är 1,59





Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback