Tisdag,

tjabba tjena, mittbena (h)

Inlägg om dagen;
Idag hade vi ingen sovmorgon som vi annars har på tisdagar, 
för i måndags börja vi med vårat byggande på framtida byggande :)
håller på med det hela lektionerna, förutom språk lektionerna och slöjd o så -.- ;)

Sen efter skolan gick jag med emma ner till banken så hon skulle aktivera sitt bankkort ;)
Men jag följde med henne för att hon skulle ta hål i örat ;d ;s hah,
gick till smycka; - du måste ha förälder med dig.
janette; - hon är inte här som tar hål idag.
en annan ny affär ? ; - nejj!, vi tar inte hål, men jag vet att smycka gör det ! haha xd 
haha vi fick gå i några affärer tills det gick ;)
jaja sen fick hon det där hålet i örat ;D haha jag stog och kolla och trodde det skulle göra as ont xD
men emma fick inte ont fören några sekunder efter :P
Sen in till orcars lite , sen hem ;)<3
sitter här nu och skriver, gör engelskan fast kommmer ingen vart -.- :P
& musik :D(L)


Lyssna på låten! <3
riktigt grym, & han är supersöt (a)





Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback