vikingamarknad, tandläkarbesök, fredagsmys !

Lite sent inlägg sen i fredags :P jaja bättre sen än alldrig (a)

Va på vikingamarknaden med syster sandra :)  skulle köpa ett bar skor också på västra gatan för 580:-,
haha men kunde inte köpa de för hade bara 300k på kortet xd, för jag hade fyllt på mobilen på 200:-  >.<
det hade jag glömt :P
jaja, så vi sket i skorna ;) 
Köpta andra grejor:
en väska, 240:-  ( ja den kommer inte hålla länge, jag vet :))
ny plånbok, 89:-  bort med den gammla ;d
och brända madlar eller varma elr hur man säger ;p  mumms (a)

Sen gick vi till tandläkaren, va där en halvtimma.
sen så mötte jag upp Ida, Amanda och Nettan, så jag åkte te pappa sen :)

& så kolla på Magi på Waverly place the movie :D(L)
oh, den va mke mke mke bra :))<3

Och sen en trevlig Halloween helg ! ^^





Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback