fredagkväll ;) (publicerades efter promenad med hunden x)

hehe, aa nu blev jag bloggsugen :D förut va jag inte på humör, så hade typ ingen lust.
jaja, vet inte vad jag ska skriva,

men jag ska ut med Sune en liten sväng så jag kan skriva mer snart! :)




hehe tog lite snabbkort förut när jag, evelina, hanna & emma satt på Oasen (a)


evelinas & hannas goa kokosbollar ;)


evelina är jättesöt o vill inte visa det :(
:)<3

Hanna sötnos :D<3


hihi, gott :)  haha tjockisar vi är ;$

har bild på emma, men hon ville att jag skulle ta bort den så lägger inte upp den så hon blir sur :D<3


puss.

Kommentarer
evelina

haha fyfan va jag ser ut ;o<3

du är söt ronja :D



Blogg: http://eelah.blogg.se/
2010-04-26 @ 22:37:55




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback