about me


Personlighet


*  hmm..jag har svårt för att vara oärlig, elr ljuga och jag har svårt för att säga vad jag tkr ibland (kan vara vad som helst) så om nån tycker som jag och säger det före, så då kan jag säga detsamma.

* Jag är typ alltid glad och mycket sällan seriös. är mycket sällan arg, när jag e med kompisar. Men hemma kan jag vara ett riktigt pms barn. haha ;)


* Jag brukar nästan alltid göra så bra som möjligt för mina kompisar o djur. Det är det värda! ♥

* Jag gillar att charma, elr skojjcharma med folk :D haha..

Känslor

* Jag kan lätt falla och blir kär. & det gillar jag inte. Men jag håller mig till en person.

Om jag är riktigt arg, kär, ledsen, irriterad elr nått så sitter jag alltid o lyssnar på låtar som passar in. & vill bara uttrycka mig det så mycket som möjligt i text, status eller säga allt för mig själv!












GODNATT :*




Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback