Hej igen (a)

För en stund sen så kom jag hem från att valt tapet & kollat i huset :)
Jag glömde ta kort på tapeten jag valde :P Men den är iaf Najjs! :D  Svart & typ lite mönster på äre.
Nu har jag precis ätit mat & fått hicka, IGEN! Haha tredje gången idag. Hickade förut i affären xd haha och jag hickar högt ;$

Aja, nu vet jag inte vad jag ska göra. Nåra ville att jag skulle med ut, men vet inte om jag orkar... elr kanske.
om jag nu får tag på de & vart de är också :P

Anyway...ha dt bra! :D / Maaany kisses!


haha tog lite kort förut när jag o samuel studsa studsmatta,





haha :P

hah, jo fint ;)

haha så jävla skön bild ;D




Kommentarer
rebecka

Han samuel e ju cpdamp HAHA :D



Blogg: http://rebeckalernhede.blogg.se/
2010-04-14 @ 13:42:20




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback