Lite Tips

En ville om jag kunde tipsa lite, så jag kan tipsa lite om hårprodukter jag använder.





1.  Det är en hårläggning som jag använder ibland. Men den är till för om man vill ha hållbart lite lockigt hår, man smörjer in det i handdukstorkat hår, kammar ut sen sätter i en bulle elr nått. Men jag har de också ibland när jag ska ha platt hår o så att hårstråna lägger sig mer typ..

2. Bra värmeskydd. Fixart slitna toppar lite & aa, funkar bra! mitt sånt är slut nu :(
köpte på Janette ca. 165:-

3. Volym gel som man smörjer in i håret vid rötterna, bäst att göra de i handdukstorkat/blött hår. Jag använder det ibland. Ger glans också. Men det kan bli lite, typ segt ibland, så amn får kamma håret efter man har smörjt in dä. & om man lägger de i torrt hår blir det typ som hårspray, lite hårt o segt. Så bäst i blött hår! Ger bra volym.
Janette, ca. 185:- elr 200:-

4. Jag har presic börjat använda dessa Schampo & Balsam, & de är jätte bra! Iaf för mitt hår. De vita är för torrt hår & den guldiga är för slingat hår. (yy)





& jag tipsar mina super bra läppglans!
Det är super fint på läpparna, fin färg & glans.
Luktar gott mä ;) Båda är från Isadora.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback