Onsdagen var lång och avklarad ;)

Haha jag som rubriken säger, praon va lång o seg idag.
Jag & Emma gick ner till praon vid 08:40 i morse, börja nio. Om jag inte nämt det så praoar vi hos frisören. Sen så hade vi lunchrast halv 12 i en timma. Gick till Mc och åt lite där. Sen kom Philip & Daniel också (:
J, sen så va vi på praon hela dan typ. Slutade inte förrän 6 idag :O Ganska långtråkigt. Men idag så tvättade o stylade jag & emma varandras hår :) hihi.
aa, det blir väl en liknande dag imon ;)



Jag längtar till fredag! :D då ska jag åka med emma & josefin ner till Svenljunga, Tranemo. dt blir nog mkt roligt även om vi ska vara funktionärer ;)

snart ska jag sova :) så godnatt på er sötnosar !  ♥




Jag i morse :P haha ser lite skrämd ut xd
skönt o ha bort luggen ibland (a)





Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback