Onsdag

Inte uppaterat nått idag heller (a) Orkade inte förut.
Men idag har jag varit ute det mesta hela dan med några folk :) Först gick jag till Emma & sen kom Hanna. Sen gick vi och mötte rickard på väg ner till Maxi ;) 
Ja sen gick vi runt lite här o där :P 
Senare va vi med Robin & Jessica med :) Gick till Mc och åt lite glaaaass (a) Sen gick till Hanna och se film en stund o sjunga lite Lips :D
Haha jag & Emma smög på vägen dit och gick om de andra o kom före de :D hihi.

Ja nu sitter jag hemma :) ska snart sova, är lite trött.


OUTFIT





hehe ja där avslöjjar jag lite om mitt "nya" hår ;)



FACELOOK


vet min lugg ser lite kul ut ;)
lockarna har också typ lagt sig helt.




PUSSSSSSSS


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback