Sent inlägg idag

Hej på er.
Jag har inte orkat blogga förränn nu.
Anyway, skolan idag va väl bra. Började med franska på morgonen, segt som vanligt. Sen så hade vi svenska en stund & vi fick gå o ta flourlack under lektionen. usch!
Aja, sen efter det hade vi idrott & vi är i grupper just nu och ska göra en liten dans. på fredag ska visa upp det. jo hoppas det går bra :P
Ska också bänna ner låten till skiva kom jag på nu :P Elr så ber jag Kent helping mee (a)
Om ni undrar så har min grupp (Jag, Jessica, Josefin O, Markus U, Tobbe) Just dance med Lady Gaga.
aa, sen efter det så hade vi lunch sen matte. Musik efter det, hehe kollade på Grease :) (y)
Och vi slapp NO lektionen så vi sluta 2 ist för kvart i 4 :D

Snart ska jag duscha & bada, sen ska jag nog sova. Är sjukt trött.. har sommnat sent på kvällarna nu..
Men jag är inge bra på att lägga mig tidigt. haha aja får se :)

pösspåer



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback