Sista dan på lovet nu då

Chaoo!
Idag gick jag upp tidigt! Vaknade av min lillebror klockan åtta. Låg en stund o kunde inte somna så jag tänkte att det ändå lika bra att gå upp då :P Så sommar jag till kvällen för det är ju skola imon.
Aja, fortsatte lite på SO fördjupningen & gjorde klart den nyss :)

Sen ska jag vara med emma :D Jag har fått tillbaka min kamera ju så vi tänkte gå ut o fota lite vårbilder (a)
Men sen ikväll ska vi grilla här hos mormor & morfar och då vill jag vara med. Men får se med det. Annars stannar jag hemma ;)
Och hela veckan nu kommer vara fint väder :D SKÖNT!
Men ha dt bra!
PUSSHEJ



åh vad jag saknar Ikaros & att ha medryttarhäst igen! :) <3
kommentera inte min hjälm tack! Jag lånade min lillasysters hjälm där och den va liiten. Haha ;)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback