snart äre fredag :)

Hejjhoppgummisnopp!

Idag så va det halvdag i skolan, mke skönt! :D  Så vi sluta efter matte provet & det va vid 11 halv 12 kanske?
Aja sen när jag kom hem så gick proppen för jag bytte glödlampa. och sen när jag tände den så typ poffa det i glödlampan och då gick den xd Men jag tänkte inte på att det va det felet då, så mamma bytte propp, så råka jag tända lampan igen & hade bytt lampa innan xd haha.

Jaja, senare åkte vi till huset och rensa o så. sen kom jag hem vid åtta. & nu måste jag göra en text till en so redovisning. man får skriva om vad som helst, men vettefan vad jag ska skiva om :P

aja ha de bra! (L)





haha en gammal bild som är tagen 9 februari 09 :P
& ganska överredigerad.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback