Trött.

Hallue sötnosar.
Idag har jag inte hunnit blogga, slutade skolan sent idag. Kvart i 4 o det suger. Sen så dirket när jag kom hem så väntade mamma på mig för vi skulle åka till Colorama dirket, där Martin, Ida o Matte väntade på oss. Vi hämtade färg o så. Jag ändra min tapet också, för jag märkte nu att bakgrunden va lite brun ;o nä de ville jag inte ha! (a) aja den jag valde nu blir säkert bra.
aja sen så åkte vi till Mc o köpte mat där & åkte upp till huset och åt där och sen börja rensa o skit.  Ska bli skönt när de är klart o flytta dit & fixa mitt rum :) haha det tycker jag e så kul (a)  Vi flyttar dit ungefär vid Juni eller Juli. Hoppas juni. aa, så fort det är klart :D


Aja jag kom hem vid sju-åtta. Måste plugga matte nu -.- Ett jävla prov imon.
/ massa puss :*



& Snart så ska jag pierca (stavning?) mig i naveln! :) Måste göra det mke snart så jag kan bada sen när det blir varmt ;)


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback