5 augusti, onsdag

Lite seg uppdatering idag med, vakande lika sent om inte senare. inge bra! imon ska jag faktiskt vakna någolunda tidigt!
iaf, varit ute och grejat i trädgården och klippt gräset :) höll på länge, och höll på vid roserna så jag har något mke rivsår på mig :P
HAHAH och jag kan ju berätta hur smart jag var förut också!
När jag skulle gå ut så gick jag ut på framsidan och sen runt till baksidan. och yttedörren var sådär att den låser sig när man stänger den. och dörren på baksidan va låst. haha så sen när jag skulle gå in så kom jag på att jag hade låst ute mig!  & ingen va hemma ;) haha och jag typ skratta as mke innombords och tänkte vad fan jag ska gö nu. Men jag hade mitt fönster uppe på mitt rum, men det är ganska högt upp. haha aja, jag tog iaf en stege och klättre upp bland roserna och hoppa in! xD Hahaha lite smått pinsamt om nåra såg mig gö de och gå runt o shit xd haha :D

Imon får jag se vad som händer:) elr jo vill åka o handla med mamma imon så jag kan köpa hårfärg så jag kan få fixat håret. Hihi ni får se hur det blir till er som inte vet ;) 

jaja, nu håller på ladda ner en till film nu, Avatar faktiskt :) kom på att jag inte hade sett den ;o haha (a)


& jag gjorde typ nyss nåra header till min syrra, och jag ska fixa hennes design imon troja.
Men vilken blev bäst? :)  elr hon ska ifs välja själv;)

har 3 mer av denna med texten i vit & ljusblå :)

 

de va dom, va tycks? :D 
klicka HÄR för att komma till hennes blogg ;)


Kommentarer
Elin

Jag tyckte den längs ner var finast :-)



Blogg: http://elinsuundgren.blogg.se/
2010-08-05 @ 12:33:14
Amanda your sister ;) <3

den under tycker jag :) <3



2010-08-07 @ 00:46:31




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback