ronja tipsar!

Tänkte tipsa om lite "skönhetssaker" jag använder!




Intuition rakhyvel - denna har jag andvänt länge & den e super bra!
man tillsätter bara vatten när man ska raka sig med den, och den är lätt att raka sig med. & man får len o fin hy.
& sen när den "tvålen" på den börjar ta slut så den så sätter man bara på ny ;)
priset vet jag inte, men rekomenderas!




Hårinpackning, LORÈAL - denna är för mer slitet hår, och är jätte bra tkr jag!  använder den ca. 1 gång/veckan. och man känner & märker mycke skillnad när man haft i den. & sen efter en vecka så är håret lite fult igen så fixar denna det!
priset är runt 50 lappen :)


Kommentarer
Emma

Har också provat den rakhyveln. Tyckte den var bra. Men man beställer ju den över nätet, har inte hittat den igen..



Blogg: http://emmacb.blogg.se/
2010-08-28 @ 21:21:44




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback