Söndag

tjena!
lite dålig uppdatering igen, men får passa på att njuta de sista dagarna av sommarlovet! ;)

igår så åkte älskling hit :D saknat han! senare så tog jag, amanda & philip fyrhjulingen och åkte till storsjön o bada :) haha dt blev inte så lyckat att åka alla tre på den först, men sen gick det bra ;D
haha bada länge där nere, sen tog vi en kanot och paddla ut en bit :D
hahaa, men sen så sjönk denxd HAHAH fan va kul! så vi typ paddla in ganska nära land innan den hann skjunga helt och sen försöka tömma den så gott som möjligt ;) men dt gick bra, sen paddla vi tebax :)
senare drog vi hem och spela lite gh & se tv o så :)

så de va lite om min dag igår!
Idag har jag inte gjort så mycket, va ute o sola förut när de va finare väder. fick lite mer färg nu, nästan all min bränna hade gått bort :(  och så har jag lekt med lille eddie :D

men ha en bra söndag alla!

pusss


eddie:D





Kommentarer
nicke

mkt fin blogg ;)



jag har en frågerstund idag så gå in och ställ en fråga <3 :)



super söt tjej också ;) <3



Blogg: http://karlskronanicke.blogg.se/
2010-08-16 @ 09:31:27
josefine

Nu är det dags för vad föreställer bilden? Ikväll kommer jag att länka 6 personer som kommer få ta del av mina 3000 unika läsare! Välkommen in och gissa vad bilden föreställer!



Blogg: http://technicolor.blogg.se/
2010-08-16 @ 10:08:33




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback