älskling,

med allt detta som hänt, jag vet inte alls vad jag ska göra...vill bara att detta ska sluta & allt blir bra igen..
jag trodde nästan att du tappat taget om mig, du sa inte mycket, och du var så blyg, men jag hade fel. Men jag förstår dig, men vill bara sätta stop för detta..
att jag alltid finns i ditt hjärta, du reskerar mig inte. att de inte ska veta att jag finns i ditt liv, det dom vill göra & allt du sa, de får mig att gråta.
du betyder allt för mig, det ska du veta hjärtat. Jag vill alrdig förlora dig...lämna mig inte ♥
jag förstår bara inte hur man kan hålla på såhär som dom gör!? jag blir så jävla rädd.

jag finns för dig, när som helst! jag vill alltid vara hos dig, ha dig vid min sida. du är underbar, you make me laughing while i sing, you make me smiling in my sleep...


Jag älskar dig sjukt mycket! (L)
30-31/5 2010 - dagar jag blev din & du min, som jag inte glömmer ♥


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback