jag älskar er

Nu kommer bilder sen i onsdags/torsdags :)
Jag & my sov över hos emma o josefin :D<3 Vi kollade skräck film, The children. usch ;o
haha ;)  åt massa godis o dygna, typ (a) mkt myysigt va det ! :)
vi somnade halv 7 ungerfär.  & emma låg och försökte hålla oss vakna -.- haha och så låg hon o sjöng!  fick damp på henne :@ Sen på morran blev hon as sur att vi somna xd haha :D<3




Josefin, My, Jag & Emma


jag och my sötnos ! & en halv emma :D<3


hah bjuder :)


My sötnos










Så söta är vi ! :) <3


Tack för dagarna underbara människor (L)



Kommentarer
josefin dillner

hahah sista bilden kan du väl ta bort ! xd <3

hahah älskar er otroligt mkt ni är bäst(L)



2010-02-20 @ 19:24:04
emmadillner

äntligen har du börjat blogga igen :D

men uuch på mej på 3 bilden, ser jäte fet ut

HAHAHA ja fattar inte hur vi kunde somna

när ja sjöng om fågeln roger:D

haha älskar er<3



2010-02-20 @ 19:30:13
Anonym

äntligen har du börjat blogga igen :D

men uuch på mej på 3 bilden, ser jäte fet ut

HAHAHA ja fattar inte hur vi kunde somna

när ja sjöng om fågeln roger:D

haha älskar er<3



2010-02-20 @ 19:30:38
emmadillner

ooj råka skicka 2 (A)



2010-02-20 @ 19:31:30




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback