29 Juli

hejsan söta läsare!
har haft lite dåligt uppdatering nu de senaste dagarna, så nu när det är trist väder kan jag passa på att uppdatera :)
Men har varit med kompisar de senaste dagarna och haft massa kul ;)
Kom hem från pappa i måndags, senare samma dag så träffade jag Rickard, Mackan, Josefin, Hanna, Emma och jessica :) Senare kom Robin och Philip :) sen så sov robin och Philip över hos mig, mysigt (:
Onsdags åkte jag och alla killarna till getskär och badade :) Där träffade vi resten av tjejerna ;) va mycke bra och bada där faktiskt! haha fast jag och emma badade med kläderna på (y) vi gick i och doppa benen lite, sen kom ju såklart philip och robin och knuffa i oss xd haha, sen blev de att fortsätta bada me kläderna;)
men vi hade iaf kul där :D sen va alla i kungälv o chilla,
& sen hängde jag med josefin hem och sov över där :)
Onsdag så skulle jag och josefin gå hem till mig när vi vaknat o så, men hon och philip planerade lite annat så ja det blev ju lyckat (y) :P men vi gick hem till mig, och strax efter kom philip.
Senare träffa vi de andra folket med och va runt i kungälv o så :D

så, där försökte jag förklara kort va jag gjort ;)
Idag har jag förresten inte gjort någonting, sov ganska länge, sen bara varit inne.
& Imon är det vikingamarknad som jag ska gå med amanda :) Men synd att det ska regna imon med...

Pusshej


jag just nu

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback