gårdagen

Halloj :D
just nu sitter jag o äter cheese dippers :D haha gosch va gott det är asså! ätit upp alla paket snart (A)
Idag har varit lite trist, lite regnit o så :/ bara varit inne och kollat tv & spelat BH, HAHA band hero då :D ruuligt :D

Men igår så va det iaf min otursdag! ;o  jag slog i mig typ hundra ggr överallt, och när jag och amanda åkte o bada så tappade jag min plupp till min piercing och tappade en del saker i marken -.- & värst av allt så fuckade min kamera sig helt plötsligt och nu äre objektivfel igen -.- fan, får lämmna in den igen...
Och sen när vi cykla hem så såg vi as mke döda djur på väg hem ;s haha usch
hände säkert mer men de kommer jag inte på nu :P

Inge mer o skriva nu,

PUSSHEJ




Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback