Hemma :)

Ja nu har jag varit hemma i ett par timmar, ändå skönt att vara hemma :)
men det som är så jobbigt när man kommer hem är ju att packa upp allt. men idag va jag duktig o bara packa upp allt o slänga ner till tvätten o resten till rummet o så ;) haha, brukar vara mke seg på packa upp (a)

Men imon på morran åker ja iväg till gbg med Emma o Josefin :) elr jag tar bussen 11.53 :P
Men blir inte mycket shopping, ska bara köpa ett navelsmycke, men vem vet om jag hittar nått mer? haha nä, ska inte köpa mer (a)

Jag ska senare lägga in bilder sen veckan, men måste lägga över mina dokumet o skit till skivor, haha har alldedes för mkt på denna lilla skiten nu, segar sönder...


vackra webbilder, ni älskar't ;)




visst har jag blivit browniiee? :D & mycket bondare hår har jag fått :)
haha medveten om att jag har  mktmktfin tapet som fånd vägg;)
haha nää usch när ska min riktiga fånd vägg komma upp tro?

PUSSHEJ :D


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback