kort med bilder från falsterbo:)

ja, jag lägger upp lite bilder sen falsterbo nu när jag är igång här. senare kanske ni får mer ;)


hihi emma i bilen på väg dit :)


förtältet och husvagnen bakom som man inte ser ;) & josefin där inne :D


Vi sov i förtältet, här ligger josefn över våra madrasser ;) såhär sov vi första natten, sen ändra vi lite :)


eddie som har badat :D


Tobbe Larsson :)





ja o emma :)


aaaaw, så jävla fin ponny! helt kär. Och när de tävlade küren andra gången så hade hon Lejonkungen melodier till dressyrprogramet. så charmigt :D haha



vacker häst.  Hahah gubben! :D



söta emma :)


Emma&Jag










haha sen jag o josse va ute :D
ni får nog videoinlägg sen den kvällen nån dah :D


josse :D


haha fint

så dt får räcka :D haha blev lite mke bilder ändå, men aja blir alltid så när jag laddar upp bilder ;)

puss

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback