pappa hämtar mig snart :)

Snart så kommer pappa och hämtar mig så åker jag till dom :) Och min syster Amanda är i England nu på språkresa, men det va velit där, hon ville inte va kvar så vi skulle hämta henne på flygplatsen troja, vet inte om han sa idag elr imon.

iaf så igårkväll så va jag ute med emma, josse & jessica. haha och det va fint o varmt o så men sen kom värsta åskvädret! Vi satt på en lekplats under tak för de regnade, hahah vi pratade att detta är ju typ jordens undergång, & vi flumma lite tidigare igår att vi inte skulle få något "dark future". haha så ser vi ett jätte svart moln komma as fort och en jävla stark vind helt plötsligt ;s haha :o sprang as fort hem till jessica sen:P
sen sov alla hos josefin & emma och kolla skräck :)
och jävlar va de blixtra & åska igårkväll! och i morse så vaknade jag och jessica av as högt åsk muller xd

aa, men nu ska jag dra mig hejdå :D

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback