allt på en gång;)

Heejsan!

har inte haft nån uppdatering här de senaste dagarna, men har varit med kompisar en hel del o domma dagarna har varit super roliga ;D

Men kan berätta om dagarna

I måndags så åkte jag & amanda (lilla syster) till robin och träffade Josefin, Emma, Anna (emma&josses kusin), Philip och eddie :) Vi va där hela kvällen, va ute och hos han o såg film, lyssna musik och gjorde mycket lyckad mat! hahaha xd  sen så sovde jag, amanda och josefin över hos robin :) HAHA och amanda och josefin va hur jobbiga som helst!:O Man fick inte sova-.- så de höll på o hoppa på mig o robin så vi fick inte somna, och de gick ut på altanen och körde de små ferarrinarna xD hahah cepe-.-
Sen somna alla vid halv 5-5. elr de va bara josefin som va uppe hela natten o lyssna på musik. sen vakna jag kvart i åtta på morran & gick ut till josefin som låg där i soffan o väntade på att vi skulle vakna:D haha de såg lite kul ut :P sen vakna amanda och sen somna jag i soffan & amanda och josefin gick in till robin. Sen efter nån timma vakna jag och gick in till dom, sen somna alla o sov i en timma & vakan vid 11 :D haha ja så såg våran natt ut :D

Sen Tisdag åkte jag, josefin och amanda buss till philip och robin tog moppen. men josefin åkte hem till kungälv. vi va där en stund senare åkte jag o syrran hem;) Men vi skulle tillbaka till philip sen och sova i hans husvagn med robin och josefin:D mysigt! Fast amanda, robin & josse va lite knäppa, haha xd  Och de gick upp kl 4 och gick en promenad ner till vägen och la sig där xd haha
sen somna alla vid 5 troja ;)

Onsdag så skulle vi åka till en sjö o bada:) men först så skjutsa robin mig på moppen så åkte vi till han så han fick lämna den där, sen kom de andra o hämta oss så åkte vi till timmevatten (tror de hette så(a))
ja va där en stund, sen åkte jag o amada hem :)

hehe ja det blev en hel del text ;) Hoppas ni orkade läsa allt:)

 

PÖSSS



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback