Falsterbo imon :D

Tjeeena :)
jo nu har vi fixat igång internet här hemma. haha äntligen :D så därför har jag inte uppdaterat så mkt ;) med jag har ju varit ute massa med, det är ju sommarlov :D :cool:

& imon så åker jag ju till ner till skåne i Falsterbo med Emma & Josefin :D<3  haha längtat :) kommer vara där en vecka, men uppdaterar nån gång ibland troja. så keep on redaing!

Igår va jag ute o träffade folk o va o bada på utesimbadet :)  träffade först philip vid 13-14 elr nått, sen mötte vi upp mackan, sen jessica, rickard, eddie, robin & hanna :)   sen va philip tvungen o åka hem vid fem :(
senare efter vi badat gick vi o beställde pizza & åt på skarpe :) 

aa, det va  lite om min dag igår. va ute hela dan och kom hem vid elva.
men nu måste jag packa ner grejer till falsterbo!

lite bilder sen igår



haha mackan :cool:


robin :)


haha robin & eddie :D


(y) ;)




eddie, jag, hanna, rickard & jessica (:


jessica o jag


haha jag och hanna flyger flygplan :D

så orkar inte ladda upp mer (a)


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback