glo film snart :)

Hejsan på er! :)

hehe nu gjorde jag faktiskt ett inlägg, emma vill att jag ska uppdatera :P men nu i sommar kommer jag inte vara aktiv, det är ju sommarlov när man ska vara ute o leva livet o göra massa kul :D ;) 
men jag kolla min statsik, och den har gått ner jätte mkt, men trodde den skulle gått ner mke mer, men det va mer än vad jag trodde så jag kan väl uppdatera :) så fortsätt kolla in!  men kanske inte är så aktiv som sagt ;)

iaf, idag har jag inte gjort så mkt, gick upp ur sängen 13.40 :o haha får försöka somna tidigare idag:P
Va i stallet förut, red La Cross idag igen. ååh, det gick super bra! bebisen va jätte duktig :') hade Anna som ridlärare idag :) sen nästa vecka är det sista gången för terminen, sen äre sommarlov där med :/  kommer sakna det, men hoppas jag hittar en bra medryttarhäst i sommar :)

jaja, snart ska jag gå och lägga mig i badet, elr nä dt orkar jag inte klockan är mkt.
sen ska jag gå o hämta en film o kolla på :) bara jag hittar mina kablar o sladdar te tv:n o sånt. påsen är borta ;o :P


pusshej :D


haha ja o emma e coola med emils bysse o allt o lilla gubben :D




 Jag & Hanna :)


HAHA xd


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback