Sanningar

* jag är igentligen väldigt blyg & tyst av mig. Jag är inte det lika mkt nu, men förr va jag. fast lite blyg är jag fortfarande :P & jag rodnar jätte lätt :$

*  Lejonkungen har alltid varit min favoritfilm :)  faktiskt ända sen jag var 3 år (a)


haha fråga inte varför det står tusenfoting, kom inte ihåg va dt va (a)


hahah sött


HAHAH


haha det va typ sån att jag pratade roligt, då sa jag sambi ist för simba :P
detta är från min första bok sak, mamma har skrivit som om det är jag som gjort det ;)



*  det kan ta jätte lång tid för mig att göra ett inlägg xd

*  jag brukar alltid göra saker i sista minuten & stressar då ofta.

*  jag gillar fanta mer än cola, fanta exotic är goodast! & min favorit frukt är apelsin (a)

*  jag kan somna ganska överallt

* jag och philip har varit tillsammans i en månad idag ♥


Kommentarer
amanda your sister :)<3

HAHAHA att du gillr lejonkungen visste jag, men inte att du inte tänkte gå o lägga dig förrens du hade lejonkungs pjamas eller linnet men kiara :DD

hahah och inte gå upp heller xd :D



2010-06-30 @ 22:00:42




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback