sry

sorry att jag inte uppdaterat :( men höll på skriva igår, sen så cepa internet så sen hade jag inget -.- jaja, laddade ju då aldrig upp bilderna på vad jag köpte. har tagit kort, men vill ni se ändå? jaja isf får ni kommentera det ;) kan skriva lite om gårdagen och idag (onsdag-torsdag).

Va ute typ hela dan igår, träffade Jessica & Josefin, sen kom Eddie, Robin, Rickard och Emma :) haha stackars emma :(
& senare kom Philip :)<3 ja vi gick runt i kungälv o sånt ;) haha, Petter o jag, Eddie & robin, Plly & rickard dom e goda vänner fasten mycket olika, dom tycker om olika saker...osååvidaree :D(8) Polly knulla rickard, polly rickard knulla! :D (8) haha fan va bäst ja o eddie är :D haha sen hem o nana (a)

Idag så har jag varit o rensat mitt rum i lägenheten o tagit hem mer grejer. Sen åkte jag ut till robin och träffa han, jessica & fille där :)


så nu orkar ja inte skriva mer :D pussheej

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback