varit med joosseeee

Igår så va jag med Evelina, Josefin, Robin, Jessica & Eddie :) Senare kom också Rickard och Johan :)  Vi va typ överallt från hos robin sen till Kungälv här o där ;)  hahah, spank it baby, spank it! hahaha ;o xd

sen så sov josefin hemma hos mig :) kollade film o så igår. myys (a) sen skulle vi igentligen se en skräckfilm, Barnhemmet hette den, men blev inte så jag va as trött o våga inte :D så vi satte på o.c fast jag somna ganska fort, så den va på hela natten för josse somna sen med ;) men filmen fortsatte tydligen till 5 på morran för josefin vaknade då xd

Vaknade vid 12 imorse, sen har vi inte gjort så mkt här. Suttit vid datan ute i solen, hoppat & solat på studsmattan :P  hennes mamma kom och hämta henne för en stund sen :)
Sen får jag se om jag träffar Robin & kanske philip om vi får tag i han.<3

Lite bilder sen förut :)




har mer bilder sen igår & förut, lägger in dem strax! :D


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback