freeedaag (A)

Skönt med fredag nu ! :D

Skolan va bra idag, 4 lektioner som alla fredagar :) No först, lite segt men jag & evelina roades oss med våra fina miner :cool:
Sen hade vi gymnastik :D jag gilla!  Fast när jag gjorde en handvolt elr gick up ur brygga elr va det va jag gjorde, så fick jag typ västa krampen i benet. haha rammla ihop ner för trappan i skolan förut ;s
Men aja, dt har inte gått över, men kanske är bättre.
Sen hade vi So, antecknade hela lektionen. Sen engelska hände inte så mke där ;)

Har haft ganska tråkigt nu hemma, men har nyss fixat hos hamstrarna :)

Kanske skriver nått sen,
bye <3


 

hehe, visste inte vilken bild jag skulle ta :p
Så dt får bli ett college på söta Rufus  :D

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback