har tråkigt :)

Tre saker jag inte förstår mig på:
♦  hur man viftar på öronen
♦   varför det ska finnas så mkt problem i livet.
♦  hur man typ vrider på tungan ? xd

Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet:
♦  lampa
♦  data
♦  prydnader :) 

Tre saker jag gör just nu:
♦  lyssnar på musik
  försöker komma på bra svar till dessa "frågor"
  äter snökulor :D

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
♦  komma ganska lång inom hästsporten 
♦  resa mkt
♦  skaffa familj

Tre saker jag kan:
  vinkla min axel ur led elr hur fan jag gör, och sen att den hoppar tbx utan att det gör ont.
  darra & se suddigt med ögonen
  skissa :P

Tre saker jag inte kan:
♦  såra/skada någon mycket.
♦  visa mina känslor/åsikter, (elr jag kan, men dålig på det)
♦  lyfta upp ena ögonbrynet i taget

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
  dig själv !
♦  låtar som väcker minnen & känslor
♦  nyheter (y), höhö nää. men dina vänner och nära o kära

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
  göra flickflack igen & gå ner i spagat/splitt 
♦  kunna spela många instrument & skriva låtar
♦  göra riktig marabou choklad :D haha kom inte på nått bra (a)

Tre favoriträtter:
♦  köttbullar & potatismos ! 
♦  lassange
♦  fisk




Haha kom inte på så många bra svar :)

Kommentarer
Amanda your sister ;) <3

JAG kan vicka på ett ögonbryn i tageet :DD stolt (H' :D



2010-03-12 @ 23:43:23
emma

den tog du av mig ? :D(L)



Blogg: http://emmadaniela.blogg.se/
2010-03-13 @ 15:48:09
ronja, svar

Amanda : hahaha :D Det går verkligen inte -.- <3



Emma: jad dt gjorde jag ;D



2010-03-13 @ 17:22:22




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback