EN LISTA...

Dagens lista

Nämn något som gjorde dig glad igår: Mke :)
Vad gjorde du kl 08 imorse: va i skolan
Vad gjorde du för 15 min sedan:  data
Det sista du sa högt: haha sjunger ;)
Det senaste någon sa till dig: Hejdå (:
Vad har du druckit idag: saft, vatten
Vad var det senaste du åt: en bulle (a)
Vad var det senaste du köpte: lite gott troja
Vad är det för färg på din ytterdörr: brun
Vad är det för väder hos dig nu: mulet och regnit -.-
Godaste glassmaken: blåbär!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: kanske...
Sover du tungt: ibland kan jag vakna direkt, & ibland sover som en stock  
Drömmer du mardrömmar: sällan
Trivs du med ditt jobb: -
Favoritklädsel: myskläder (a)
Favoritlåt just nu: många, Kato – Turn The Lights Off (feat. Jon) - Radio Edit en av dom :)
Vad ser du om du tittar till höger: min dörr
Vad gör dig glad just nu: musiken
Vad ska du göra härnäst: en header till josefin, bada
Höger eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: små trött, men glad
Favoritgodis: surt & sött
Kläder just nu: t-shirt, mjukis, trosor, bh
Sommarplaner: myyycke grejer!
Hur många kuddar sover du med: 4
Spelar du något instrument: lite piano, vill spela mer gitarr
Morgon eller nattmänniska: natt
Vad är viktigast för dig: Kärlek, vänskap m.m
Är du kittlig: om jag e
Snarkar du: nope
Stjärntecken: Tvilling ;)
Äckligaste insekten: Tveskärt!
Stökigt eller välstädat: välstädat/mittemellan
Längtar du mest efter just nu: sommar

Kommentarer
tara

härlig blogg! =)

spana in min, http://ttaram.blogg.se/



Blogg: http://ttaram.blogg.se/
2010-05-06 @ 15:53:51
lisa

fin blogg:)



Blogg: http://lisamalysjeva.blogg.se/
2010-05-06 @ 15:55:39




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback