En trött ronjaaaa

hehe hej på er!

Usch va trött jag är nu, orkade igentligen inte göra nått inlägg. Men göre ändå så snäll jag är!(a)
Gick upp halv 7 imorse, sen åkta jag pappa och amanda till dressyrtävlingen.
Jag fick inte La Cross som jag trodde , fick Nelson :P Det fick även amanda,
jag tyckte det gick as dåligt. Men red inte fel elr nått. Men han är inte bästa dressyrhästen direkt tkr jag, haha passhäst :) Men han va dutti, jag gjorde de mesta felen :P Men det såg finare ut än vad jag tyckte när jag red. Dommaren va något sträng också. alla fick gansla låga %. Har film, men den orkar jag inte ladda upp & vet inte om jag vill visa den:D hehe.

Ikväll ska jag va med emma o se film och antagligen sova hos henne :) Orkar igentligen inte, men ja göre ändå :D
så får åka hem sen, är hos min mormor nu. Orkade inte åka med pappa hem :)

men bloggar väl mer sen ;) Pusshej <3

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback