Lite seg uppdatering...

Ja, förlåt för min sega uppdatering. Men har ju inte varit hemma så mkt, och inte orkat (a)
aa nu är jag förlåtad :D hehe...
Ni kommer få bilder sen helgen, men orkar inte göra dt imon. elr...kanske,
aja ni ska få en rejäl bildbomb iaf! :D


Måndag idag, jag är tröttiiiis! har inte kunnat sova ut på hela veckan -.- men denna veckan har vi sex & samlevnad. så inga riktiga lektioner på de flesta :) dt e gött!
Idag var det också super fint väder! Typ hela klassen va vid rampen o vi sola :cool: 
Vi sluta skolan 14:30, senare så åkte jag till stallet vid 6, hoppade Harry idag, Det gick bra tkr jag :)

men snart ska jag gå o sova, puss <3



Haaarryyyy (a)



Smakprov på EN bild från helgen :D

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback