tjabba tjena hallå

haha lite seg bloggning igår o idag, men var ju på liseberg hela dan så orkade inte blogga på kvällen ;)
Men kul vare på liseberg iaf! :) Gick runt med min lilla syrra ida & sebbe :) Träffade också Rasmus & han kusin Sebbe ;)
Slänger upp bilder snart!


Idag har jag varit med kompisar och badat. Åkte upp till Duvesjön och mötte Philip och David, sen kom Josefin & Jessica :) 
Det va bara jag, philip & David som bada. haha shiit va kallt! :o
Sen va vi hos robin en stund, sen hem och nu sitte rjag och skriver detta klockan 22.22 & måste plugga jävla f*cking bild som är omöjlig att komma ihåg! :o haha seriöst, kunna vilka som har målat massa cepiga 52 (!!!) bilder + va dom är förnått. Haha keep dreaming;)

haha jaja, ska plugga så gått som det går ;)


Bilder sen Liseberg:


ida & sebbe springer runt? xd


haha vacker bild på ida o jag :P haha fan ser ut som jag har en jävla häx näsa xd






sweetie ;)


lyckad bild..


" SIBA- prispressan sedan 1951"






haha stor jävla bjudning ;)


älskar bilden :)














suddig, men flumride skakar :D hähä.



PUSS

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback