låttips

Amanda var i duschen så jag ger er lite låttips ;)


September – Mikrofonkåt

Swedish House Mafia – Miami 2 Ibiza

Hannah Montana – I'll Always Remember You

Volbeat – Fallen - Edit

Volbeat – Thanks

Volbeat – I Only Wanna Be With You

Volbeat – Still Counting

haha tror inte jag har nämt att jag älskar volbeat ! tkr dom e sjukt bra, så tog bara några av de bästa låtarna de gjort tkr ja för er som kanske gillar rock ? :) favoriten är lätt Fallen!

men tror jag stänger av datan nu, går upp o äter lite goa clementiner tills amanda är klar, de är hon väll när som helst. sen ska jag lägga mig o sova

GODNATT §

Kommentarer
GUEVACCI

fint här med:) görs?



Blogg: http://guevacci.blogg.se/
2010-11-26 @ 18:10:26




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback