3 Augusti

Tänk att det redan är augusti! Herregud va fort det har gått :( Snart skola ju..
Men, lite spännande att börja gymnasiet nu :)
Aja, jag åkte hem till mamma igårkväll efter jag ridit Master ut på en långritt. Rider nog han kanske 2 dagar till denna veckan :) Imorse gick jag upp halv 10, och stack sedan till stallet och red ut med några, red Shanti. Och ska sedan dit imon med. vi sätter bara igång några hästar inför nästa vecka, till er som bryr er ;)
Sen idag vet jag inte mer vad som händer, knaske träffar nån/några eller min pojkvän eller något? Hoppas man inte sitter inne hela dan bara.
Min uppdatering blir lite bättre nu iaf, längtar grovt tills jag köper kamera, då blir de finfnin uppdatering med mycket foto!
Bild från igår

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback