Små sanningar

Tänkte skriva några sanningar om mig, det var ju ett tag sen sen sist? :)
Så det kan ju vara lite kul och läsa och ska försöka hitta på lite "speciella" och olika sanningar. Så enjoy!
* Svenska är inte min starka sida, läsaer inte så bra och har svårt för va vissa svenska "avanserade" ord betyder. Och jag pratar lite olika med, tex. Jag utalar koka som kocka & istället för att utala chef "chääf" så säger jag chef. De va dom jag kom på, haha :)


*  Jag har migrän, får huvudvärk väldigt lätt. beroende på vad jag äter också.


* Jag smörar alltid mackor på "fel sida" som alla säger :) Men den sidan som jag kallar uppåt sidan på mackor, och helt rätt sida för mig ;)


*  Jag har bränt mig på Filles avgasrör på hans mobbe, så jag har ett stort brännsår på min vad nu :( Ni får se bild på det snart!


*  Jag tar typ ofta risker, men inte så stora, men aa.


*  Jag älskar att ha mycket smör på mackor! Och med mycket smör och ett ganska tunt lager kaviar under, det tycker jag är så jävla gott! :D


* Jag gillar inte chokladpudding, vanlijsås och inte så mycket kladdkaka heller.


*  Jag äter gurkan i cheesburgarna, hihi :)


*  Jag är typ kittlig överallt..


*  Jag har komplex för mig kropp.

*  Jag harar att dricka sista mjölken i glaset och samt i förpackningen, usch! Och dricker sällan mjölk med.






Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback