suttit inne hela jäävla daan?!!

herregud, jag har bara suttit inne hela jävla dan idag! Varför hittar jag inte på något, eller träffar folk?!
Haha, ibland hatar jag mig. Men jag har hållit på o fixa lite saker o så, ska försöka fixa bloggen ordentligt snyggt ikväll! hoppas jag blir nöjd bara ;)
Men planerar också lite inför imon, då jävlar ska jag och tjejorna uut och ha kul! Passa på innan skolan börjar, ångest! :( Men de ska bli spännande o så, och då blir de ordentlig träning och ordning på det mesta :)
Och jag märkte en sak nu! klocka är inte ens tio och de är knallmörkt ute! Man märker att hösten är snart här, det är ju inte ens varmt längre :( , och de suger balle.
kan bjuda upp en gammal bild som är tagen för ganska exakt 2 årsen. haha herregud..

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback