Tired girl

fyfan va trött och seg jag ääär! Hej förresten!
Idag jobbade jag ju, usch va jobbigt. Igår så åkte jag och fille hem till mig, så va han här medans ja jobbade, haha :) Men han åkte ifrån mig förut :(
Imon är det skola igen, är inte ALLS peppad på det, helgen gick ju fan skit snabbt! :o  Men ska ta o sätta på nån film och sova sen så somnar jag iaf. Även om vi har sovmorgon, gossigossi ^^
Skit tråkigt inlägg, men något idag i alla fall :)
Min jävla balle hårdisk funkar fortfarande inte, har försökt fixa den i 1047656839 år, och ja lovar att jag dödar någon om den krachar och jag förlorar allt på den...! Men den säkerhetskopierar nu iaf, sen så vet ja inte om man kan formatera eller något? buhu, peter hjälp mig!!!


låångt hår! Nu får mitt hår växa fortare!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback