igår - 1 årsdag, Breaking Dawn & andra advent



Jag kan ta och berätta lite vad som hände igår :) Som alla vet så var det andra advent, inte långt kvar till jul! :D Och nu börjar ju äntligen (!) snön komma..
Jag sov hela helgen hos min pojkvän. Och igår så var det ett år sen, ett helt år sen vi blev tillsammans... igen. Gud va fort det har gått! Så kul vi har haft och goa minnen vi har fått. Jag älskar min underbara pojkvän så mycket!! Han är verkligen allt för mig, och jag saknar han massor :(, även om jag sov hos han inatt, hehe :)
Men igår så åkte vi in till götet och kollade på Breaking Dawn. Fyfan va bra den va! Allt var så fint och mysigt i början och man ville verkligen vara där dom var. Senare i filmen hände det ju lite mer sämra saker, jag satt och grät och Fille typ sov. Han tyckte den var jätte seg filmen, haha :p
Sen efter filmen åkte vi hem till älskling igen och hade lite advents fika :)  Men nu början mina ögonlock falla ner, får hoppa i duschen (oorkar inteee) och sen sova. Godnatt ♥

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback