Glad alla ♥ dag!

Hejsan sötingar! hoppas ni haft en mysig alla hjärtans dag med pojkvän eller utan , hehe :)
Jag har varit hos fille hela helgen och han vara med han en stund idag på alla hjärtans dag iaf!  Vi gjorde la inte nått speciellt, bakade kärleksmums! hihi, men glasyren blev inte så god tyckte jag, smakade alldedes för mycket kaffe! blää, men det va väll ändå gott :) Senare åkte jag hem vid 5. För senare att åka till stallet och rida. Och det gick la hyfsat bra, red Lester iaf ;) haha inga bryr sig säkert, men fuck u and read :D
haha jaja, jag ska sätta på en film nu och även ladda ner nån mera film :)
Vet inte om jag skriver mer ikväll, så godnatt! ♥
Philip, du är underbar! Den enda för mig & jag kan inte vara mera lycklig än när jag är vid din sida...där jag känner mig trygg och älskad och allt annat bara försvinner och det bara är du. Du är allt för mig!



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback