Min lilla dröm

Jag har direkt inget och blogga om, så jag gör ett inlägg om en dröm som jag har! :)
Att modella

Ja, vilken tjej har nästan inte den drömmen? ;) Att få plåtas för klädes företag och tjejtidningar. Det skulle jag verkligen vilja göra fram i tiden! & att bli storbloggare på det med. Att bli förfågen att plåtas för företag och helt enkelt jobba som det. Jag älskar att ta kort, då också på djur och natur. Och vara framför kameran gillar jag med att vara, hoho ^^
Men aah, jag har min förebild Kenza :)
Har ni också en sån dröm ? :)
J

Kommentarer
Ingrid

När jag var yngre ville jag också bli modell, men nu så skulle jag hellre vilja jobba med människor på nåt sätt. Som kurator eller så :)



Var gärna med i tävlingarna på bloggen! Bl. a kan man vinna en hemlig goodiebag från Viva la Diva och ett valfritt iPhoneskal :)



http://p0llys.blogg.se/category/mina-tavlingar.html



Blogg: http://p0llys.blogg.se/
2011-02-17 @ 10:48:17




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback