Vaknat tidigt!

Ooj, idag vaknade jag 20 över 9 faktiskt  :o  haha galet ;) men jag sover inte bort hela dan idag iaf :)
Men jäävlar! Fan va mycet och konstigt jag drömde inatt! Jag drömde typ 6 olika drömmar (om intre mer) och jag kom typ ihåg allt. Hahha :D Man drömmer ju 9 drömmar varje natt bero på hur länge man sover tror jag. Men haha, fan va konstiga mina var! De gick från hamster/kanin/liten hund som jag och nån? tränade - till krig ute i skogen - till konstiga djur, typ noshörningar, lite sånna djur i Ice age? Haha och jag och emma som cykla runt och gömde oss i en klädaffär? Och leta efter UM där jag skulle snacka. Och hon ställde massa konstiga frågor.. HAHA  sen var jag hemma hos pappa med några katter, och de värsta va att våran katt Eddie hade dött :( och Evelina var inblandad i det? haha.
Sen en annan dröm gick jag runt i en färgglad by och jag kom inte ihåg så mke mer om den.
Men hahah, de va en wierd natt :)
Men ah, jag somnade vid tio igår kväll, eller jag somnade först vid sex, och sov till halv åtta typ. Och skulle igentligen till evelina med emma, josefin o jessie. Men jag orkade inte de va as seg.
Idag vet jag inte vad som händer, ska höra med Sandra om hon vill åka in till stan och shoppa med mig, hihi :)
Men nu ska jag nog fixa frukost, ha en fin dag!
Bilder från igår, jag och min goda McFlurry (a)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback