Idrottsdag

Idag var det sån idrottsdag i skolan. Man ska typ samla ihop 6 poäng på olika grejer amn kan välja och göra. Jag & marre hade korvpromenad, men vi gick inte tillsammans sen :p Jag gick iaf med Hanna & Josefin :) Man går från skolan upp till fontin och sen till fästningen. & sen slutar man. Haha, när vi gick till coop för vi skulle köpa dricka så hittade vi, elr hanna va det bara som märkte dom, 2 tjugiolappar som låg på marken :D haha så vi köpte godis för de (a)
Sen gick vi upp till fontin, efter de till fästningen och sen slutar man då :) Så vi gick in till väskaffären vid klocktornet typ, så fick jag köpt en väska :D kommer bilder snart. Men den jag såg i nordstan va nog finare och bättre än den, men ah :)
sen satt vi mest i skolan o chillade med philip robin o nåra. Är hemma nu och har väldigt tråkigt :(
Ska gå upp och se om de e nått kul på tv & ta ntt gott, hihi tjockis ^^





här är min nya vän! :) Dock är det inget axelband, men jag kan ta ett från en av mina gamla växor :)

pusshej

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback