Mitt år 2010 - Resume

2010

Januari


jag & syster på nyår. den bjuder jag på ;)


En design jag hade då..



jag & amanda hade våra dagar..


filmkvällar hos hanna :)


haha denna dag minns man med emma! haha, hela dan för att göra en video? :D



Jag och emma finis kollade på bio i gbg :)


Februari



en riktigt kul kväll/natt me mina fina tjejer! :D



redo för skolan en februari morgon, kom ihåg att de var sjukt mycket snö och de slutade ju inte snöa då



fotade sune ute i snön! :)



var på Göteborgs horse show :)


Mars

fotografering på Madicken ute i snön ^^



mysig kväll/natt med emma, my & josefin!


April

jag klippte lugg & mycket kortare hår. som jag inte gör om! (a)


ute och fotade med emma en fin vårdag :)

jag & sune bebis! (eeuuw, mitt hår..)

 

dag med emma <3

 

sunset.

 

åkte med emma & josefin till deras kusiner och kollade tävlingar i tranemo :)


Maj

Marsstrand med klassen

ganska vanlig skoldag?

HAHA, jätte rolig dag med emma! :D

 

Liseberg med sebbe & ida :)

 

Juni

fotodag med amanda en fin sommardag! (:

skolavslutning <3

 

midsommaroutfit

 

massa roliga dagar med riktigt roligt folk! :D<3

 

vi åkte ner till falsterbo, jag, emma & josefin och stannade där i en och en halv vecka!:)

+ att jag fyllde 15 år den 19 Juni ;)

 

Juli

bilder från härliga falsterbo

 

var super brun när efter underbara skåne, saknar!

goa vänner! ;)

Jag, amanda, josefin och robin sov över hos philip i hans husvagn :) jätte kul och super mysigt!

 

 

Augusti

 

 

tjejkväll hos evelina :)

blev myycket blond!

skolan börja, & nya skolfoton... här är vårat kompiskort :)

 

September

haha flum i skolan med evelina ;d

 

bild från skolan. (ååh vad jag inte gillar mitt blonda hår då)

 

vandringsdag me skolan

 

 

jag har typ inga bilder och kommer inte ihåg så mke vad som hände i september eftersom jag inte bloggade så mycke då. Och den tiden va inte den bästa för mig, typ inget var bra..

 

Oktober

pacman, rickard & jag i skolan. snyggingar!

 


hemma hos emma och josefin en kväll. och träffade erik och hans kompis (namn?) den dan :)


rolig kväll med nåra :D haha rasmus, eddie erik & våldtäcksoffer tiger på bild ;)

dag i kungälv med dessa fina tjejer :)

 

funnyfunny bowlingkväll med massa gott folk! :)

 

November

partykväll me fina tjejer! :D

jag och simon i skolan

 

December

julen närmade sig och glögg va nästan det  godaste att dricka (a)

 

kvällsredovisning i skolan


håret började bli riktigt långt..

julafton <3

 

va i stan med josefin och leta nyårsklänning

 

2010 tog slut och nya året 2011 väntade och nu får man göra 2011 till ett riktigt riktigt bra år! som 2010 va:)

Tack alla som gjorde mitt år så underbart kul! <3

tack o lov att jag äntligen blev klar med denna!! :o


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback