Säger välkommen 2011 !

Ja nu var året 2010 slut, har varit ett riktigt underbart år! Med vissa omständigheter ;) så nu får man se till att göra 2011 till ett ännu bättre år :) ska lägga upp en resume av mitt år 2010 strax!
Haft en jättemysig nyårshelg hos älskling. På nyårsafton åkte jag först till han på eftermiddan och senare åkte med hans familj och åt middag hos några de kände och me hans släktingar :) Sen efter det så åkte vi hem till Viktor, och så träffade vi David, Daniel, Robin och Julia :) Vi var mest ute och smällde massa. Hahah, fan va kul! Filmade lite när vi smällde raketer, har lagt upp den på fb så kolla där om ni vill se. & kan ju säga att vi smällde mer på marken typ än i luften ;) Ronja Plutten Gustafsson @  fb
Men på tolvslaget så gick vi till viktor och skolade lite och lyssna musik o så och firade lite. Senare gick vi ut igen och smällde mer ;)
har inge bilder sen nyårsafton efterosm min kamera inte funkar :(
Men ah, jag och philip åkte hem till han vid 1 och så har jag sovit där tills idag och kom hem kl 10 ikväll.

Ska fixa mitt år 2010 i bilder nu, puss!
(fixade detta inlägget tidinställt eftersom jag uppdaterade alldedes för sent)



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback