Shopping from yesterday

Igår så åkte jag & marina n till kungälv och solade först, riktigt skönt me de! sola ca. en kvart, så jag fick lite färg på mig, och även i ansiktet fick jag lite färg :) dock så kom lite av mina fräknar fram, haha
aja efter jag och marre solat så gick vi in till Janette så skulle jag se om jag kunde köpa nått där. Har presetkort där, så ska köpa ny parfym, men hitta inte nån så bra så får ta det någon annan dag. Men sen åkte vi in till gbg för vi skulle möta emma, emma & josefin där och kolla öppet hus på en skola. Så jag och marre gick till donken o åt och väntade på de andra. Sen när vi gick till Drottningblanka som vi kollade på då, näää. Den skolan var typ jätte liten med 2 våningar, och såg ut som ett stort personalhotell typ? haha ne men den vill jag verkligen inte gå på. Vill ändå gå på Mimers så ;)
Men vi var där inte alls länge, så efter 5-10 min gick vi till nordstan igen ist och shoppade lite (a)
Jag köpte 2 par trosor + ett nice halsband :) skulle igentligen också köpt en JÄTTESNYGG väska på accent, men den va inte kvar!! :( :( ååh, sist jag var i stan hittade jag den. åååh jag blev kär i den ! jävlafuckhora som köpte den.
haha nä, men helvete jag blev ledsen där, hittade ingen finare väska i stan heller.
Men iaf, här är det jag köpte igår


+ ett par till trosor. Men jag har på mig dom så :P, de är iaf vita spets med svart rand. Köpte dom för jag har en exakt likadan bh, och det var rea på dom så ;)


me like! :D

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback